Saturday, February 2, 2013

Family day BKP

Selamat malam sume...

Baru je lepas bbq....da kenyang tapi tak leh tido plak...penatnya rasa...semalam baru balik dari penang...hari ni da datang PD plak...aishhh...

Buat pa kat PD ni??haaa...opiz en hubby wat family day kat PD...kitorang stay kat Ancasa All Suites....kitorang kongsi apartment ngan family 1 lg...kitorang sampai tadi pun da lewat...sampai2 ja budak2 lain da berendam dalam kolam da sume...tanpa buang masa kitorang pun g check in...salin baju trussss turun bawah mandi kolam jugak...hehe..tp aku tak leh mandi sebab tidak menepati etika berpakaian mandi di kolam renang...huhu...tengok je la en hubby mandi bersama kawan2nya...mandi pun tak lama sangat sebab kolam tutup pukul7.

Pukul 7.45 ada bbq...keje aku time nie mmg makan je la...en hubby tukang amik makanan...sambil makan2 tu ada gak yang berkaraoke..tp aku tengok tak ramai sangat pun yang datang...bos pun xde...so macam xmeriah sangat la...

Selain tu ada lucky draw...no bertuah aku 1041....dapat la voucher 30hingget..bleh la belanja time pergi jusco...

Lepas makan kenyang aku ajak en hubby jenjalan kat tepi pantai...pastu amik gambar kat sekitar apartment..pastu.....da tak taw nak buat apa...en hubby kelihatan bosan yang amat nyata...kitorang lepak ja kat lobby hotel...then nek atas masuk bilik..en hubby tengah tengok tv...aku kat sini la....kat blog ni hah...

Esok punya aktiviti pun aku tak taw g...

P/s:bosan rupa nya family day...huhu...patut opiz aku tak pernah wat family day...(padahal xdak bajet...hehe)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...