Tuesday, May 12, 2015

JPN sport's day

salam n hye allz.
 
miss my blog sangat...kesibukan duniawi menjadi kekangan buat aku untuk menjengah ke sini...
 
last saturday opis aku ada buat sport's day...and opkos la aku tak join...laki aku ja membabitkan diri beliau dengan bola sepak...
bebudak opis ngajak jugak join netball...eh tak kuasa la aku...sapa pulakk nak tengokkan si ammar ni kang..
last2...aku ngan ammar teman abah je la kat padang bola tu ha...jadi penyokong setia...hehe
 
 
nampak kesetiaan ammar disitu..sokong abah dalammmm.......mimpiiiii....
 
bebudak bola kat bahagian aku boleh tahan jugak rupanya...macam main kat liga da gayanya...(tddmka)....unfortunately depa dapat naib juara saja...pepun tahniah la yek...
 
Gabung FC
Ni abah ammar nyer team...sembang kemain budak2 ni...tapi last2 kecundang jugak akhirnya...hehehe..
 
 
 
oleh kerana da tengahari dan panas semakin terasa...aku mintak izin kt en suami untuk blah dulu...aku balik dengan ammar je...abahnya?pandai-pandai dia la camna nak balik ye...sapa suh taknak ikut....bukan korang masuk final pun....kekeke.
 
 
p/s:tengahari tu terima berita anak pada sahabat di opiz telah meninggal dunia..sedih terasa sebab selalu maknya bawak si Adni tu ke opiz n selalu kena usik ngan kitorang...tuhan pinjamkan Adni hanya 2tahun...alfatihah buat anak comel itu Adni Nadirah.
 
Thanks for reading ('',)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...