Wednesday, March 11, 2015

cinta hati baru~

Muhammad Ammar Izzuddin bin Mohd Alif Farhaan...
(ok siyes..kawan2 bebel nama beliau panjang...huh)

Tanggal 3 September 2014 bertempat di Hospital bersalin Putrajaya.Lahirnya seorang putera yang sangat sihat dan comel.menangis hati ini tatkala doktor menyerahkan bayi comel ini ke pangkuan aku...Subhanallah ya Allah..Alhamdulillah... terima kasih ya Allah atas kurnia Mu ini...tidak dapat digambarkan dengan kata-kata betapa gembiranya aku masa tu...

 
                                                 few hours lps kluar OT(operation theater)
 
 
 
my baby...ceq ada anak dah...hehe (macam tak percaya ja)
 
 
aku tak dapat bersalin secara normal....after 7-8hours jalan xbukak doctor decide untuk emergency ceaser...
Oleh kerana da tak tertanggung sakitnya...aku iye kan aje...nurse bagi borang untuk jalankan operation aku tenyeh ja...asal baby kluaq ja...tak kesah da apa cara pun...huhu...
 
and alhamdulillah ammar selamat dilahirkan pada pukul 8.19pm...
 
 
ammar six month now...kejapnya masa berlalu... :-)
 
 
Thanks for reading ('',)


 
 

 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...